برترین و بزرگترین مجله مرجع دانستی های بدلیجات

بدلیجات شیک |بزرگترین مرجع دانستنی ها،بایدها و نبایدهای بدلیجات[تاریخچه،فلزات،سنگ ها و ترندها]از ابتدا تا کنون

برترین و بزرگترین مجله مرجع دانستی های بدلیجات

بدلیجات شیک |بزرگترین مرجع دانستنی ها،بایدها و نبایدهای بدلیجات[تاریخچه،فلزات،سنگ ها و ترندها]از ابتدا تا کنون

در بدلیجات شیک ما قصد داریم شما را با تاریخچه پیدایش و پیشرفت بدلیجات،از چه فلزات،سنگ ها و نگین هایی در زیورالات استفاده میشود و برای ست کردن بدلیجات با یکدیگر یا با پوشش شما چه نکاتی را باید رعایت کنید و نکات استفاده از بدلیجات برای قشر ها و سبک های مختلف را برای شما بازگو کنیم.

  • ۰
  • ۰

یک سوال که احنمالا همه ما شنیده ایم این است که زیورالات طلا بخریم یا بدلیجات بخریم؟

بزرگترین و شاید مهم ترین چیزی که در جواب این پرسش میتوان گفت اشاره به بررسی بودجه و توانایی خرید شماست ولی این تنها چیزی نیست که شما باید به ان فکر کنید.

همانطور که میدانید دیگر دستگاه ها و تکنولوژی های ساخت بدلیجات بسیار پیشرفته شده اند و هر کسی قادر به تشخیص دادن زیورالات از بدلیجات نیست. پس اگر بودجه زیادی برای خرید جواهرات مانند خرید دستبند طلا درنظر نگرفته اید بهترین انتخاب بدلیجات است چرا که با کمتر از 500 هزار تومان قادر به خرید یک سرویس بدلیجات مشابه طلا بخرید و احتمالا 40 ملیون تومان ارزانتر. (تجربه من همین امروز: فردی گردنبند مشابه گردنبند طلا که مشتری به قیمت 3 میلیون 400 هزار توامن خریده بود رو با قیمت 80 هزار توامن پیدا کرده بود) یا وقتی صحبت از نگین ها از نظر قیمت الماس نمیتواند حرفی حتی در برابر نگین های زیرکنیا برد و مطمعنا حداقل 99 درصد عوام تفاوت این دو را متوجه نمیشوند. پس میبینید که در بازار رقابت قیمت طلا کمتر حرفی برای گفتن دارد.

طلا فیک

پس طلافروش ها باید تخته کنند؟

خب گرچه جواهرات بدلی ارزانتر هستند ولی هیچ ارزانی هم بی علت نیست. طلا خواص درمانی و پزشکی دارد و باعث بهبود متابولیسم بدن خانم ها میشود (البته برای اقایان زیان هایی دارد). و نکته مهم دیگر این است که رنگ بدلیجات ثابت نیست حتی استیل و حتی برند هایی مانند ژوپینگ که ابکاری طلا دارند و به مراقبت نیاز دارند تا رنگ خود را حفظ کنند اما طلا در ثبات رنگ گوی رقابت را دزدیده است و حتی در شرایطی که با شوینده ها نیز برخورد داشته باشد باز نیز رنگ خود را حفظ میکنند.

دیگر چه؟

مزیت بعدی در مورد حساسیتی است که بدلیجات ایجاد میکنند، بعضی مانند تیتانیوم بیشتر و بعضی مانند استیل کمتر اما در زیوالاتی که از طلا ساخته شده میزان ایجاد این حساسیت های پوستی (مانند تغییر رنگ پوست یا ایجاد التهاب) بقدری پایین است که میتوان کاملا از ان چشم پوشی کرد.

گرچه تفاوت ها زیاد است و میتوان چندین برابر توضیح داد ولی گمان میکنم توانستم لُب و اصل مطلب را در همین چند خط بیان کنم. لطفا در کامنت ها برایم بنویسید که انتخاب شما کدام هست و از کدام بیشتر استفاده میکنید.

  • ۹۹/۰۹/۱۶
  • ابوالفضل رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی