برترین و بزرگترین مجله مرجع دانستی های بدلیجات

بدلیجات شیک |بزرگترین مرجع دانستنی ها،بایدها و نبایدهای بدلیجات[تاریخچه،فلزات،سنگ ها و ترندها]از ابتدا تا کنون

برترین و بزرگترین مجله مرجع دانستی های بدلیجات

بدلیجات شیک |بزرگترین مرجع دانستنی ها،بایدها و نبایدهای بدلیجات[تاریخچه،فلزات،سنگ ها و ترندها]از ابتدا تا کنون

در بدلیجات شیک ما قصد داریم شما را با تاریخچه پیدایش و پیشرفت بدلیجات،از چه فلزات،سنگ ها و نگین هایی در زیورالات استفاده میشود و برای ست کردن بدلیجات با یکدیگر یا با پوشش شما چه نکاتی را باید رعایت کنید و نکات استفاده از بدلیجات برای قشر ها و سبک های مختلف را برای شما بازگو کنیم.

  • ۰
  • ۰

آرام بند بازویی

 

به این نوع آرام بند، سربار نیز می گویند که مورد استفاده آن برای درهای خروجی ساختمان است. به دلیل وزن زیادی که درهای خروجی آپارتمانی دارند و نیازی به مخفی بودن جک آرام بند نیست، بهترین انتخاب برای آن ها نصب آرام بند بازویی است. نصب این نوع آرام بند به این صورت است که بر روی درب، مغزی جک بسته می شود و از طریق یک بازوی دو بخشی به قسمت بالای درب متصل می گردد. بازو جهت ثابت نگه داشتن در استفاده می شود و مغزی، انرژی مورد نیاز کشش را تامین می کند.شما می‌توانید برای خرید آرام بند بازویی با بهترین قیمت  به وبسایت شهر یراق مراجعه کنید.

 

آرام بند پنهان داخل درب

 

درهایی که دارای وزن بالایی هستند و حالت رسمی دارند از این نوع جک آرام بند استفاده می کنند. به دلیل اهمیت زیبایی و ظرافت درهای سالن جلسات و همایش ها معمولا انواع آرام بند پنهان داخل درب بهره می گیرند. نحوه نصب این آرام بندها به این صورت است که بازوی آن در قسمت بالای درب یا به قاب درب متصل شده و مغزی در بالا و داخل درب تعبیه می گردد. قیمت آرام بند پنهان داخل درب بستگی به جنس و شرکت سازنده دارد.

 

 

آرام بند پنهان در قاب

 

برای درهای داخلی ساختمان از این نوع جک آرام بند استفاده می نمایند. مکان هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام که رطوبت زیادی دارند با گذشت زمان بخش فلزی جک را دچار زنگ زدگی می کنند. از طرف دیگر با توجه به تغییر فرم درهای چوبی در طول زمان، مغزی این نوع آرام بند در داخل یک قاب فلزی تعبیه می گردد. بازوی آرام بند پنهان در قاب، روی درب نصب می شود و تعمیر مغزی به سادگی انجام می پذیرد.
آرام بند لولایی

 

درهای کوچک نیازی به نصب انواع آرام بند گران قیمت و سنگین ندارند. زیرا فقط بسته شدن درب اهمیت دارد. به عنوان مثال برای درهای کمد و کابینت باید آرام بند روی خود درب تعبیه شود. آرام بندهای لولایی از لولا و فنر تشکیل شده اند. در صورتی خرابی این آرام بندها، بهتر است تعویض شوند، زیرا قیمت آرام بند لولایی ارزان است.
آرام بند کفپوش

 

درهای شیشه ای که به عنوان در ورودی مغازه ها استفاده می شوند، از آرام بند کفپوش استفاده می کنند. مغزی این آرام بند در کف زمین تعبیه می شود و از یک قطعه فلزی به عنوان بازوی آرام بند بهره می برد. این آرام بند فضای زیادی اشغال نمی کند و زیبایی محیط را تحت تاثیر قرار نمی دهد. برای تعمیر انواع آرام بند کفپوش لازم است تا مغزی داخل زمین باز شود.

 

شهر یراق ارائه دهنده انواع یراق آلات کابینت و کمد، تجهیزات اتاق خواب، آرام بند، درب های ریلی و کشویی و بسیاری محصولات متنوع دیگر، شما را به بازدید از وبسایت خود دعوت می کند. در این وبسایت محصولات مختلف از معتبرترین برندها گردآوری شده اند تا با بهترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: توسن بهتر است یا رونیکس؟

  • ۰۰/۰۸/۰۹
  • ابوالفضل رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی