برترین و بزرگترین مجله مرجع دانستی های بدلیجات

بدلیجات شیک |بزرگترین مرجع دانستنی ها،بایدها و نبایدهای بدلیجات[تاریخچه،فلزات،سنگ ها و ترندها]از ابتدا تا کنون

برترین و بزرگترین مجله مرجع دانستی های بدلیجات

بدلیجات شیک |بزرگترین مرجع دانستنی ها،بایدها و نبایدهای بدلیجات[تاریخچه،فلزات،سنگ ها و ترندها]از ابتدا تا کنون

در بدلیجات شیک ما قصد داریم شما را با تاریخچه پیدایش و پیشرفت بدلیجات،از چه فلزات،سنگ ها و نگین هایی در زیورالات استفاده میشود و برای ست کردن بدلیجات با یکدیگر یا با پوشش شما چه نکاتی را باید رعایت کنید و نکات استفاده از بدلیجات برای قشر ها و سبک های مختلف را برای شما بازگو کنیم.

  • ۰
  • ۰

6 فروشگاه برتر دستبند 
خلاصه مطلب:
دستبند بزرگترین و محبوب ترین و جذاب ترین اکسسوری پوشش افراد هست 

در جعبه‌های جواهرات همیشه چند گردنبند، انگشتر، پابند، النگو و بدلیجات جای ثابتی دارد. در پوشش و فرهنگ ایرانی شاید دستبند یکی از معدود اکسسوری‌هایی باشد که بیشتر از سایر زیورآلات در ظاهر افراد نمود پیدا می‌کند. دستبند محصولی است که حتی در ساده‌ترین طرح‌ها هم می‌توانند به زیبایی فضای خالی مچ دست را پر کنند و ظاهر زیباتری به دست و ساعد شما بدهند. این دستبندها آن‌قدر طراحی متنوعی دارند که می‌توانند حتی فرم دست و انگشتان را هم تحت تاثیر قرار دهند. هماهنگ کردن رنگ و طرح دستبند با ساعت، انگشتر یا حتی لاک ناخن‌ها از آن ترفندهای کوچک و زیرکانه‌ای است که به راحتی تصویر دلنشینی از شخصیت آراسته و شیک شما در اطرافیان ثبت می‌کند. 
طرح و رنگ در دنیای دستبند تمام نشدنی است. دستبندهای طلا، نقره و استیل با درخشش و نمای براقی که دارد می‌تواند هر نگاهی را به خود جذب کند. تکمیل سبک‌های اسپرت یا سنتی ایرانی، با وجود دستبندهای شیک با نگین‌هایی که از انواع سنگ‌های فیروزه یا مروارید درست می‌شوند، کار چندان سختی نیست. استفاده از پلاک‌های سنگی و آویزهای ظریف دست ساز از مدهای فشن محبوبی است که همیشه طرفداران وفادار خود را دارد. دست‌بندهای مهره‌ای و کشی به دلیل کاربری آسان و وزن سبکی که دارند، همیشه انتخابی همیشگی برای خلق ظاهری برازنده و ساده است. از طرفی دستبندهای چرم با بافت‌های مختلف و رج‌های در هم پیچیده به راحتی حال و هوای سنتی و مدرن را با هم همراه می‌کند. در میان دستبندهایی با رنگ و طرح متنوع، دستبندهایی با رنگ مشکی همیشه طرفداران زیادی دارد. این مدل زیورآلات به راحتی با انواع اکسسوری و ساعت هماهنگ می‌شوند و راز محبوبیتشان هم در همین سادگی و کاربری آسان آن‌هاست. 

در این مقاله قصد داریم 6 فروشگاه دستبند برتر ایران را نقد و بررسی کنیم.
1-دیجیکالا: دیجیکالا بی شک بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است و در حوزه دستبند هم حضور دارد و میتوانید به واسطه مارکت پلیس بودن آن و اجازه به افراد برای فروش محصولات خود در دیجیکالا احتمالا بزرگترین تنوع دستبند هارا بیابید اما مشکلی که مسیله مورد نظر دارد وجود هزینه های اضافی برای فروشندگان (20 درصد کمیسیون و سود دیجیکالا + هزینه های ارسال کالا به انبار های دیجیکالا+ هزینه برای لیبل مخصوص دیجیکالا + هزینه برای عکاسی موردقبول دیجیکالا)است که این هزینه هارا به قیمت اضافه کرده و در واقع بر مشتری تحمیل میشوند.
مزایا:
تنوع بالا
دردسترس بودن در اپلیکیشن گوشی
زمان ارسال مورد قبول
7 روز امکان بازگشت
ارسال رایگان بالای 150 هزار
معایب:
نداشتن اشنایی و عدم پاسخگویی تخصصی
بسته ها گاها درون یک پلاستیک و به شکل ناپسندی قرار دارند و امکان اسیب دیدن درون بسته ارسال وجود دارد.
قیمت های بالاتر نسبت به قیمت خود فروشندگان

2- کافه استایل: کافه استایل سایت تخصصی عرضه اکسسوری و زیورالات مانند دستبند، پابند ، گوشواره و... است که پس از ورود به عرصه بواسطه پاسخگویی و کیفیت بالای خدمات بشدت سریع رشد کرد از مهمترین عوامل محبوب شدن کافه استایل قیمت های پایین و ارزان این فروشگاه بود که حتی موجب شد تعدادی از رقیبان به مشاجره با ان بپردازند
مزایا:
قیمت ارزان
ارسال رایگان بالای 100 هزار
سایت تخصصی و زیبا که دسترسی به هر دسته بندی راحت است.
ارائه تخفیف اولین خرید
7 روز گارانتی تعویض
بسته بندی شیک
و چیزی که مرا سورپرایز کرد وجود کارت دومین خرید در بسته بندی سفارش

معایب
تنوع نه چندان بالا

3-شمرونیها:یکی از سایت های فعال در حوزه بدلیجات که علاوه بر سایت خود میتوانید محصولات این سایت را در سایت دیجیکالا نیز بیابید. گرچه سایت زیبایی است اما میتوان با تغییر قالب و داشتن تمی یکسان برای عکسا کاری کرد که سایت بسیار شکیل تر و حرفهای تر بنظر برسد.
مزایا
ارسال رایگان بالای 100 هزار
 بسته بندی شیک
سایت تخصصی و امکان دریافت مشاوره

معایب
رابط کاربری نسبتا سخت در سایت
قیمت بالا
عدم امکان برگشت وجه

4-ریسه گالری:یکی دیگر از سایت های خوب در حوزه بدلیجات و اکسسوری که ظاهر خدمات خوبی مثل بازگشت وجه و ارسال سریع را ارائه میدهد اما مشکلات این سایت میتوان به این اشاره کرد که قالب انگلیسی و عکس های انگلیسی سایت مقداری ازار دهنده هستند و باید زمانی برای فارسی کردن عکس و نوشته های سایت قرار دهند.
مزایا:
ارسال سریع در تهران
امکان بازگشت وجه
بسته بندی زیبا
ارسال رایگان

معایب:
استفاده بیش از حد انگلیسی در سایت
قیمت بالا

5-لوکس گلامور: یکی از فروشگاه های دستبند که تنوع خوبی دارد اما بزرگترین مشکلی که من رو متعجب کرد این بود که امکان پرداخت درب منزل دارد ولی پس از انتخاب این گزینه باز هم نیاز بود که یکی از زوش های پرداخت انلاین را انتخاب کرده و وارد درگاه شویم که باگ عجیبی بود و من رو از خرید منصرف کرد.دومین مورد هم اینکه تم خاصی برای عکس های سایت وجود ندارد و مقداری بی نظمی در سایت وجود دارد.
مزایا:
تنوع خوب
امکان مشاوره
امکان ساخت
قیمت مناسب

معایب
عدم امکان عودت وجه
شلختگی سایت
وجود باگ و مشکل در روند پرداخت

6-ساعتچی: فروشگاه فروش زیورالات  اما تفاوتی که این سایت با سایر سایت های گفته شده دارد فروش محصولات طلا است که خب اگر دنبال هزینه ملیونی برای خرید دستبند هستید به شما توصیه میکنم...این سایت قالب زیبایی دارد و قیمت ها هم براساس نرخ روز طلا تعیین میشود
مزایا:
سایت شیک
امکان ساخت مدل سفارشی
امکان مشاوره
ارسال ارایگان
7 روز گارانتی تعویض

معایب:
تنوع ن چندان بالا
پساخگویی نسبتا دیر


جمع بندی: در این مطلب به بررسی 6 سایتی که در فروش دستبند فعال هستند بپردازیم و نکات خوب و بد انها را مقایسه کنیم
شما هم میتوانید تجربیات خود را با میان بگذارید 

  • ۹۹/۰۴/۲۲

دستبند

نظرات (۱)

عالی هستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی