برترین و بزرگترین مجله مرجع دانستی های بدلیجات

بدلیجات شیک |بزرگترین مرجع دانستنی ها،بایدها و نبایدهای بدلیجات[تاریخچه،فلزات،سنگ ها و ترندها]از ابتدا تا کنون

برترین و بزرگترین مجله مرجع دانستی های بدلیجات

بدلیجات شیک |بزرگترین مرجع دانستنی ها،بایدها و نبایدهای بدلیجات[تاریخچه،فلزات،سنگ ها و ترندها]از ابتدا تا کنون

در بدلیجات شیک ما قصد داریم شما را با تاریخچه پیدایش و پیشرفت بدلیجات،از چه فلزات،سنگ ها و نگین هایی در زیورالات استفاده میشود و برای ست کردن بدلیجات با یکدیگر یا با پوشش شما چه نکاتی را باید رعایت کنید و نکات استفاده از بدلیجات برای قشر ها و سبک های مختلف را برای شما بازگو کنیم.

  • ۰
  • ۰

حال خوب من

امروز میخواهم راجع حال خوب این روزهایم در این اوضاع قارشمیش حرف بزنم در دورانی که افسردگی و دغدغه ها سراسر وجود مردم این سرزمین رو گرفته است.

گرچه اوضاع خراب است و وضع مملکت به فنا... پول سخت بدست میاید، فرصت استراحت و تفریح کم شده است و دسترسی به بسیاری از امکانات بسیار سخت اما همیشه به ارزش دادن به خودتان میتوانید این اوضاع را کنترل کنید.

به شخصه همیشه سعی میکنم از کارهای چیپ دوری کنم و همیشه به خودم میرسم، لباس های شیک میپوشم و از اکسسوری ها استفاده میکنم، همیشه به ظاهرم میرسم و تمایل دارم همیشه با سری رو ب بالا و سینه ستبر و بیانی صریح رفتار کنم. اینها به من حس سرزندگی میدند و حس میکنم میتوانم از پس مشکلات بربیایم .

اما علاوه بر این هم برای حس زیبایی و هم برای حس قدرت و توانمندی نیازم به ورزش را نمیتوانم انکار کنم همیشه دوست دارم ورزش کنم. این کار به من اعتماد به نفس میدهد و روحیه جنگندگی ام را افزایش میدهد. به شما هم توصیه میکنم حتی شده روزی ده دقیقه ورزش کنید تفاوتی ندارد که میدویید یا با دوچرخ به تناسب اندامتون کمک میکنید شاید هم به باشگاه میروید اما این باید روتین شما شود تا بتوانید حسش کنید.

عامل بسیار مهمی که به من کمک بسیار میکند نعیین هدف های کوتاه مدت و تلاش برای انجام انهاست. به عنوان مثال تصمیم بگیرید که در طول هفته مقداری زبان انگلیسی یاد بگیرید یا کاری را در شغلتان انجام دهید که مدت هاست پشت گوش انداخته اید. این کار شما را از محیط کسل کننده و انتون تا حدودی خارج میکند و تاثیرات بینظیری روی روند کار زندگیتان خواهد گذاشت .

در این مطلب سعی کردم راه های رو بیان کنم که تا حدودی ممکن است در زندگیتون موثر باشه چون که برای من موثر بوده، فعلا کار بیشتری از دست کسی برنمیاید پس استفاده کنید و کارهای جدید را امتحان کنید و راه دیگه ای دارید با ما در اشتراک بذارید.

  • ۹۹/۰۷/۰۸
  • ابوالفضل رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی